کراتین مو در کرمان

 

کراتین مو در کرمان در سالن زیبایی ماهک نو و توسط مجرب ترین پرسنل با بهترین مواد در محیطی بروز برای شما عزیزان انجام میشود

کراتین مو در کرمان

کراتین مو در کرمان چیست؟

کراتین پروتئین ِ سازنده مو، ناخن و پوست ِ که به طور طبیعی در بدن انسان به میزان های مختلفی وجود داره.

منظور از کراتینه مو نرم کردن فولیکول های موی آسیب دیده برای داشتن مو لخت و نرم است.

در افرادی با موهای فر و یا وز این پروتئین به میزان کافی برای نرم و صاف شدن مو وجود نداره.

کراتینه کردن مو عمدتا با جایگزین کردن محتوای کراتین مو عمل می کنه که باعث نرمی و صاف شدن موهای فر و وز می شه

و همچنین مو رو به مدت چند ماه صاف و براق نگه می داره.

کراتین صاف کننده برزیلی

حتما نام این کراتین را شنیده‌اید. یکی از انواع کراتین مو است که برای اولین بار در کشور برزیل تولید و استفاده شد. به همین دلیل نام این کراتین به برزیل مشهور شد.

کراتین برزیلی دارای ترکیبات خاصی است که در این کشور ساخته می‌شود. در ترکیبات آن از فرمالدئید استفاده می‌شود. درست است که این مواد برای سلامت ما خطرناک است اما باعث می‌شود تاثیرگذاری مواد کراتین بر روی موها بیشتر شود. همچنین اگر این کار توسط یک آرایشگر ماهر و با تجربه انجام شود، خطری برای شما ایجاد نمی‌کند.

آرایشگر مورد اعتماد، در زمان کار با این مواد بسیار با احتیاط برخورد می‌کند. وقتی موهای شما به این کراتین آغشته شد، سپس موهایتان به صورت دسته دسته اتو کشیده می‌شود. درجه حرارت بالای اتو باعث می‌شود مواد کراتینه به خوبی جذب موی شما شود. پس از پایان کار جذابیت و براق بودن کار را مشاهده خواهید کرد. کراتین برزیلی موهای بسیار صاف و درخشان به شما هدیه می‌دهد.

اما به عنوان یک توصیه باید در نظر داشته باشید که این مواد برای خانم‌های باردار توصیه نمی‌شود.

کراتین احیا کننده و تقویت کننده

اگر موهایتان به تازگی دچار شکنندگی زیادی شده و ضخامت خود را از دست داده، باید ساقه موهای خود را تقویت کنید. در غیر این صورت حجم زیادی از موهای شما در اثر بی‌جان شدن از دست می‌رود. برخی از کراتین‌ها هستند که به منظور تقویت سازی ساقه موها استفاده می‌شوند. در واقع کار اصلی این مواد، رساندن کراتین به ساختمان موهاست. یکی دیگر از انواع کراتین مو ، کراتین تقویت کننده و احیا کننده موهای شماست.

مشکل نازک شدن موها ممکن است علل مختلفی برای هر فرد داشته باشد. رنگ کردن موها به صورت مداوم، کمبود آهن و ویتامین‌های مورد نیاز برای زیبایی مو، مشکلات تیروئید، آب و هوا، استرس و … همگی از عواملی هستند که می‌توانند زیبایی و استقامت موهای شما را تحت تاثیر قرار دهند.

کراتینه کردن موها بسته به میزان آسیب دیدن ساقه مو باید تکرار شود. برای همین منظور با آرایشگر خود مشورت کنید. شاید لازم باشد ۲ یا ۳ بار آن را تکرار کنید تا اثربخشی بهتری داشته باشد.

شما با انجام این کار حدود ۴۰ درصد از موهایتان احیا می‌شود. البته این موضوع به شرط آن است که از مواد با کیفیت و مرغوبی بر روی موای شما استفاده شود.

بهترین لیفت ابرو در کرمان

با ما در ارتباط باشید.

 

شبکه های اجتماعی:
اینستاگرام سالن زیبایی ماهک نو : mahakno_beautysalonn@
اینستاگرام مزون ماهک نو : mahaknomaison@
اینستاگرام مدیریت مجموعه سرکار خانم مریم عالی :maryam_aalii@
ساین مجموعه زیبایی ماهک نو:www.mahakno.com


تلفن های تماس:
0912-226-2007
0913-399-9104