فر دائم مو در کرمان

 

فر دائم مو در کرمان در سالن زیبایی ماهک نو و توسط مجرب ترین پرسنل با بهترین مواد در محیطی بروز برای شما عزیزان انجام میشود

 

فر دائم مو در کرمان

 

هر آن چه راجع به فر دائم مو باید بدانید

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید از دید بسیاری، خانم هایی با موهای فر بسیار جذاب تر از خانم هایی هستتند که موهایی صاف و بی حالت دارند! پس اگر می خواهید برای مدتی طولانی از داشتن موهایی فر و جذاب لذت ببرید، باید به دنبال راهی مطمئن برای این کار باشید. به شما پیشنهاد می کنیم که به فر دائم موها فکر کنید!

 

فر دائم مو چیست

برای داشتن موهایی فر باید به طور کلی آناتومی موهای شما تغییر کند. تغییری که با استفاده از حرارت و مواد شیمیایی مخصوص امکان پذیر است. موادی که با شکستن پیوند دی سولفید مو، باعث حالت گرفتن و فر شدن موهای شما خواهد شد.

برای شروع مراحل انجام فر دائم ابتدا باید موها به خوبی شسته، خشک و شانه شود. سپس با ترتیبی خاص، موها به وسیله بیگودی های مخصوص فر پیچیده خواهد شد. باید بدانید درشتی و یا ریز بودن حلقه های فر را می توان با سایز های مختلف بیگودی تنظیم کرد.

 

فر شش ماهه

پس از قرار دادن کامل بیگودی ها بر روی مو، نوبت به استفاده از ماده مخصوص فر است که باید تمامی قسمت های پیچد شده مو به این ماده آغشته شود. سپس با توجه به دستورالعمل مصرف، مدت زمان معینی صبر کرده تا ماده به خوبی اثر کند. در نهایت با باز کردن بیگودی ها، مو به وسیله محلول خنثی کننده کاملاً شسته خواهد شد.

به خاطر داشته باشید کار با مواد فر و حتی پیچیدن بیگودی ها نیاز به مهارت کافی و فرد متخصص در این زمینه را دارد. پس برای گرفتن بهترین نتیجه قبل از انجام فر سعی کنید یک سالن حرفه ای پیدا کنید.

با انجام فر دائم شما چیزی در حدود یک سال می توانید حالت موهای خود را به خوبی حفظ کنید. البته این زمان کاملاً بستگی به سرعت رشد موهای شما دارد. فراموش نکنید مواد مورد استفاده در پروسه فر کردن موها، موادی قوی است. از همین رو رسیدگی به موها و تقویت آن پس از انجام فر از اهمیت بسیار بالائی برخوردار است.

با فر کردن موها شما می توانید تا حد زیادی موهای خود را پر پشت نشان دهید. علاوه بر این با داشتن موهای فر نیاز چندانی به صرف زمان برای شینیون و درست کردن موهای خود برای جشن ها و مهمانی ها نخواهید داشت.

 

 نکات مهم بعد از انجام فر دائم

اگرچه انجام فر دائم نیاز به تخصص و مهارت بالائی دارد، اما مهم تر از آن، مراقبت و نگهداری پس از فر است. پس با رعایت نکات زیر می توانید موهایی فر، سالم و البته جذاب داشته باشید.

  • پس از فر کردن موها به مدت 3 روز از شامپو کردن موها خودداری کنید. تماس آب با موهای شما مانعی ندارد.
  • موهای فر به شدت مستعد موخوره هستند پس سعی کنید شب ها قبل از خواب با روسری ابریشمی موهای خود را بپوشانید و یا از یک روبالشی ابریشمی استفاده کنید. با این کار از ایجاد اصطکاک و نهایتاً بروز موخوره جلوگیری خواهید کرد. همچنین بعد از هر بار استحمام سعی کنید آب اضافی موهای خود را با استفاده از یک حوله و یا پارچه نخی بگیرید.
  • بهتر است هر سه ماه یکبار کمی موهای خود را کوتاه کنید. با این کار وهای شما سالم و شاداب به نظر می رسد.
  • مواد شیمیایی موجود در فر دائم کمی باعث خشک شدن موها خواهد شد به همین دلیل با استفاده از نرم ماسک مو بصورت هفتگی و ایجاد رطوبت کافی، از وز شدن موها جلوگیری کنید. با این کار فر موهای شما درخشان و زیبا به نظر خواهد رسید.

فر دائم مو در کرمان

  • برای شانه کردن موهای فر از یک شانه دندانه درشت مخصوص فر استفاده کنید.
  • به دلیل حساسیت بالای موها طی روزهای اولیه پس از انجام فر، بهتر است از استفاده از کش مو، سنجاق و یا انواع گیره سر برای بستن موها خودداری کنید.
  • بهتر است به صورت ماهانه با کوتاهی و نوک گیری موها به تقویت بهتر آن کمک کنید.
  • از کرم های تقویت کننده مخصوص موهای فر استفاده کنید. این قبیل محصولات با رساندن ویتامین ها و مواد معدنی لازم به سلامت موهای شما کمک می کنند.

 

 

بهترین لیفت ابرو در کرمان

با ما در ارتباط باشید.

 

شبکه های اجتماعی:
اینستاگرام سالن زیبایی ماهک نو : mahakno_beautysalonn@
اینستاگرام مزون ماهک نو : mahaknomaison@
اینستاگرام مدیریت مجموعه سرکار خانم مریم عالی :maryam_aalii@
سایت مجموعه زیبایی ماهک نو :www.mahakno.com


تلفن های تماس:
0912-226-2007
0913-399-9104