شیدینگ لب چیست؟

شیدینگ لب از روش های بسیار پرطرفدار و جدید است که طی آن نواقص لب برطرف می شود. برخی لب های کوچکی دارند و می خواهند نواحی آن کمی با سایه گذاری بزرگ تر دیده شود. استفاده از خط لب، رژ و انواع لوازم آرایشی طبیعی دیده نمی شود و نتیجه ی دلخواه را در ظاهر ایجاد نمی شود. شاید بپرسید شیدینگ لب چیست  و چگونه انجام می شود. در این مقاله به طور کامل به این موضوع می پردازیم.

 

چرا باید شیدینگ لب را انجام دهیم؟

زمانی که از ظاهر لب خود راضی نباشید باید دائما با وسایل آرایشی درگیر شوید و در آخر ممکن است نتیجه ی دلخواه نصیبتان نشود. صرف هزینه و زمان دائمی ممکن است شما را کلافه کند. شیدینگ لب این امکان را به شما می دهد تا یک آرایش نیمه دائمی داشته باشید و همیشه زیبا به نظر خواهید رسید. لب ها تاثیر چشمگیری در آرایش صورت دارند. زمانی که یک سایه ی دائمی داشته باشید دیگر نیاز نیست مدت زیادی را صرف کشیدن خط لب و آرایش کنید.

 

شیدینگ لب جیست؟

در واقع می توان به این روش تکنیک سایه گذاری لب نیز گفت. شیدینگ لب روشی مناسب برای ارائه اثر آرایش نیمه دائمی  می باشد که با انجام آن دیگر با خط لب کشیدن  هر روز خداحافظی خواهید کرد. سایه ی لب به روش شیدینگ روی هر پوستی انجام می شود و به این دلیل طرفداران بسیاری دارد. این روش برای اصلاح فرم لب و ارتقای رنگ لب کاربرد دارد.شیدینگ لب  ظاهر شما را برای طولانی مدت از آرایش موقتی حفظ می کند. این کار از نظر هزینه نیز بسیار به صرفه می باشد.

توجه کنید این کار را حتما در مراکز مطمعن و معتبر انجام دهید. مواد به کار گرفته شده نه تنها در ماندگاری تاثیر می گذارند، بلکه مواد شیمیایی خطرناک و یا تاریخ مصرف گذشته بسیار خطرناک است. برخی مراکز قیمت پایینی دارند اما از مواد غیر استاندارد استفاده می کنند و این امر باعث آسیب های جبران ناپذیری خواهد شد. سالن زیبایی ماهک نو بهترین سالن زیبایی کرمان با کادری جرب و محیطی کاملا استاندارد، از بهترین مواد استفاده می کند و تمامی افراد در کار خود حرفه ای می باشند.

 

شیدینگ لب چگونه انجام می شود؟

شیدینگ لب در واقع یک تاتوی آرایشی محسوب می شود که به صورت نیمه دائمی با رساندن جوهر رنگی به لب ها با سوزن مکانیکی ، رنگ لب را تقویت می کند. آرایش دائمی یا نیمه دائمی برای لب شما یک مفهوم جدید نیست . تقویت رنگ لب های شما با تزریق رنگدانه های موجود در مواد تزریق شده برای مدتی طولانی پایدار خواهد بود.

برای انجام این روند از دستگاه های دستی و مکانیکی استفاده می شود. رنگ هایی که برای این کار استفاده می شوند کاملا بی ضرر بوده و هیچ خطری ندارند. توجه کنید حتما به مراکز معتبر مراجعه کنید. سالن زیبایی ماهک نو بهترین سالن زیبایی کرمان با مجهز ترین امکانات و کادری مجرب، تمامی خدمات تاتو را انجام می دهد.

ابزار شیدینگ لب چیست؟

برای انجام میکروشیدینگ هم می توان از دستگاه های دستس و هم دستگاه برقی استفاده کرد. در این شیوه نقاطی در سراسر لب به صورت مکرر می زنیم تا ابرو حالتی مخملی به خود بگیرد.  این روش نیمه دائمی است.

 

شیدینگ لب برای چه کسانی مناسب است؟

این روش برای افرادی که می خواهند فرم لبشان را به طور طبیعی اصلاح کنند پیشنهاد می شود. تغییرات بسیار نامحسوس بوده و با ایجاد سایه در نواحی ای که دچار نقص هستند و به اصلاح نیاز دارند، فرم مورد نطر روی لب ها ایجاد می شود. رنگ هایی که در این روند استفاده می شوند طبیعی و استاندارد می باشند. این روش بهترین انتخاب برای افرادیست که می خواهند یک آرایش نیمه دائم طبیعی محسوب می شود. رنگدانه ها توسط سوزنی که به قلم وصل است به بافت های لب انتقال می یابند.

 

 

بهترین لیفت ابرو در کرمان

با ما در ارتباط باشید.

 

شبکه های اجتماعی:
اینستاگرام سالن زیبایی ماهک نو : mahakno_beautysalonn@
اینستاگرام مزون ماهک نو : mahaknomaison@
اینستاگرام مدیریت مجموعه سرکار خانم مریم عالی :maryam_aalii@
سایت مجموعه زیبایی ماهک نو:www.mahakno.com


تلفن های تماس:
0912-226-2007
0913-399-9104