رایج ترین اشتباهات در خودآرایی :

گاهی اوقات آرایش می تواند مانند یک جعبه مداد رنگی باشد رنگ ها و ترکیب های سرگرم کننده با امکانات نامحدود. در بیشتر مواقع ، آرایش زمانی اتفاق می افتد که از خانه بیرون می آییم ، بین جلسات از آینه عبور می کنیم و در چراغ قرمز رژ لب می زنیم. هرکسی سبک آرایش خاص خود را دارد ، اما همه همچنان سعی می کنند از اشتباهات آرایش خودداری کرده و نکات و ترفندهایی را بیابند که هر روز را کمی راحت تر و جلا تر کنند. اجازه دهید ما به شما کمک کنیم اشتباهات آرایش را ترکیب کرده و با چند راه حل سریع و محصولات زیبایی واقعی ، بهترین ظاهر خود را داشته باشید.

رایج ترین اشتباهات در خودآرایی

1.شستن بیش از حد صورت (اشتباهات خودآرایی)

پاکسازی یا شستن صورت اولین و مهمترین مرحله در آرایش است. نوع پوست هر زن متفاوت است و با افزایش سن ، پوست ما دستخوش تغییرات زیادی می شود. اما هنگامی که از کرم پودر استفاده می کنید و متوجه خشکی و پوسته پوسته شدن پوست می شوید ، این نشانه این است که باید شستشوی بیش از حد صورت خود را متوقف کنید.

ایده آل است که دوبار در روز صورت خود را بشویید – یک بار در صبح و یک بار در شب ، قبل از خواب. بهتر است از پاک کننده ملایم و ملایم استفاده کنید. روغن های طبیعی پوست روی پوست شما معجزه می کنند و بدون دخالت صابون کار خود را انجام می دهند.

2.برنامه آرایش در نور اشتباه(اشتباهات خودآرایی)

وقتی باید تصمیم بگیرید که چه چیزی برای شما مناسب است و چه چیزی در مورد آرایش مفید نیست ، باید آن را روی پوست خود در نور طبیعی آزمایش کنید. وقتی آرایش را در نورهای غیر طبیعی امتحان می کنید ، متوجه می شوید که آنچنان که فکر می کردید زیبا به نظر نمی رسد. در بهترین نور ممکن ، آنچه را که بیشتر مناسب شماست انتخاب کنید.

3.تکنیک های ترکیب اشتباه (اشتباهات خودآرایی)

بیش از حد استفاده از رژ و سایه چشم ترکیب اشتباهی است . حتی اگر از سایه خنثی استفاده می کنید ، ظاهری غیر طبیعی و بی محل به نظر می رسد ، مگر اینکه آن را به درستی ترکیب کنید. کلید اصلی آرایش طبیعی در تسلط بر هنر ترکیب است. آرایش هایی که به خوبی ترکیب نشده اند می توانند ارایش شما را خراب کند به نظر برسند.

4.برق و درخشش ناخواسته (اشتباهات خودآرایی)

سایه چشم براق بسیار جذاب است ، اما وقتی از آنها برای کل پلک استفاده می کنید ، می توانند بسیار براق و از بالای آن به نظر برسند. از سایه چشم براق فقط در ناحیه داخلی چشم و سایه مات برای بقیه استفاده کنید. در حالت ایده آل ، از سایه چشم برهنه یا سایه چشم که چند سایه تیره تر از رنگ پوست شماست استفاده کنید.

5.برجسته کردن در مکان های اشتباه (اشتباهات خودآرایی)

از یک رنگ سایه چشم روی کل چشم خود استفاده نکنید. همیشه از سایه هایلایتر برای تقویت استخوان ابرو استفاده کنید. هایلایت طلایی یا نقره ای تمام سایه های زیر نور خورشید را ستایش می کند.

6.ناخن های چشمک زن (اشتباهات خودآرایی)

ناخن های بلند و چشمک زن همیشه بهترین تاثیر را نمی گذارند. آنها می توانند جادوگر و شبیه پنجه به نظر برسند. همیشه ناخن های خود را مرتب و مرتب نگه دارید.

7.شامپو مو شکننده خشک (اشتباهات خودآرایی)

شامپو خشک احتمالاً یکی از بهترین اختراعات است. برای کسانی از شما که نمی دانید این چیست ، این کار شامل قرار دادن پودر خشک روی پوست سر است به طوری که تمام روغن را جذب می کند. در اینجا نحوه انجام صحیح آن آمده است.

باید منتظر بمانید تا پودر تمام روغن را جذب کند. بنابراین ، در واقع ، مدتی طول می کشد تا شامپوی خشک کار خود را انجام دهد. بی حوصله نشوید.
می توانید بلافاصله پس از شستن موهای خود از شامپوی خشک استفاده کنید. استفاده از آن بلافاصله پس از شامپو به موهای شما کمک می کند تا برای مدت طولانی تری شاداب بمانند.
آن را نزدیک موهای خود اسپری نکنید. نگه داشتن آن در فاصله 6 اینچی هنگام اسپری کردن ایده آل است.
شما باید موهای خود را بعد از یک یا دو بار استفاده از شامپو خشک بشویید ، در غیر این صورت ترکیب شیمیایی موهای شما را کدر و خشک نشان می دهد.

8.خوابیدن با آرایش روشن (اشتباهات خودآرایی)

هیچ گونه بهانه ای برای رفتن به رختخواب بدون حذف همه آثار آرایش وجود ندارد. برای حفظ سلامت پوست ، قبل از خواب حتما آرایش را پاک کنید. اگر این کار را نکنید ، پوست شما خشک و مستعد آکنه و عفونت می شود.

9.روند زیبایی پیچیده (اشتباهات خودآرایی)

یا چشمان خود را بازی کنید یا لب های خود را. آرایش بیش از حد روی هر دو باعث می شود که ظاهر بدی داشته باشید. اگر از آرایش چشم روشن یا دودی استفاده می کنید ، از رژ لب های کم رنگ ، برهنه یا طبیعی استفاده کنید. اگر روی لب های خود سایه های بلندی دارید ، از خط چشم طبیعی و ملایم و ریمل زیاد استفاده کنید.

 

ما در آکادمی آموزش آرایش مریم عالی به شما پیشنهاد میکنیم که در دوره خودآرایی شرکت کنید