چند ترکیب ویژه برای آرایش شب یلدا که باعث جذابیت خیلی از شما عزیزان میشود . شاید از خودتان میپرسید کدام ترکیب ها !  مریم عالی در آکادمی آموزشی آرایش مریم عالی اینجا است تا با شما به این موضوع که « چند ترکیب ویژه برای آرایش شب یلدا » میپردازد . با مجموعه آموزشی مریم عالی همراه باشید.

عمر به سرعت در گذر است. تاریخ و ساعت نشان می‌دهد که چیزی به شب یلدا ۱۴۰۰ باقی نمانده و باید خودمان را برای ضیافت این شب آماده کنیم. البته رسم امسال تفاوت بزرگی با سال‌های گذشته دارد. شب یلدا امسال بهتر است از دید و بازدید‌ها صرف نظر کنیم و برای حفظ جان خودمان و عزیزانمان در خانه بمانیم. می‌توانیم در خانه بمانیم، آرایش شب یلدا را انجام دهیم، سفره‌های رنگارنگ بچینیم و با امید به روز‌های خوب آینده تفالی به حضرت حافظ بزنیم. در این مقاله چند ترکیب ویژه برای آرایش شب یلدا را برای شما بازگو می‌کنیم.

شب یلدا چیست

اگر نمی‌دانید شب یلدا چیست باید این رسم زیبا را اینطور بیان کنیم؛ جشن شب یلدا یا شب چله یک سنت دلچسب و قدیمی ایرانی است. این جشن زیبا و باستانی هر سال بهانه‌ای برای دورهمی و شادی ایرانیان فراهم می‌کند. ایرانیانی که دور از وطن هستند، چه در شمالی‌ترین نقطه کره زمین باشند چه در نقطه‌ای از جنوب، این سنت زیبا را کنار هم جشن می‌گیرند.

طولانی‌ترین شب سال برای ما ایرانیان پر است از خاطراتی به شیرینی هندوانه. پر از دلخوشی، پر از آجیل به همراه چاشنی فال حضرت حافظ. شب یلدا با دوست، آشنا و بزرگترهای فامیل مثل دانه‌های یاقوت کنار هم می‌نشینیم و گل می‌گوییم و گل می‌شنویم. لبخندهایمان مثل هر دانه انار، قرمز و درخشان است و از این شب طولانی کنار آن‌هایی که دوستشان داریم، لذت می‌بریم.

اما شب یلدا امسال با سال‌های دیگر فرق می‌کند. به خاطر حفظ این خنده‌ها و شادی‌ها بهتر است که مراعات کنیم و کمی دورتر از هم این رسم دل‌انگیز پاییزی را جشن بگیریم. به لطف پیشرفت تکنولوژی و وجود پیام‌رسان‌ها هنوز هم می‌توانیم از دور شاهد شادی همدیگر باشیم و به اوضاع خوب آینده امیدوار بمانیم.

اگر تنها زندگی می‌کنید یا با خانواده هستید، در این شب زیبا دستی به سر و روی خود بکشید. آرایش شب یلدا را با توجه به نکاتی که در ادامه به آن اشاره می‌کنیم، انجام دهید و طولانی‌ترین شب سال ۱۴۰۰ را در خاطرات خودتان ماندگار کنید. در ادامه ایده‌های آرایش مخصوص شب یلدا را بخوانید.

چند ترکیب ویژه برای آرایش شب یلدا

ایده آرایش شب یلدا

ایده آرایش شب یلدا می‌تواند بسیار خلاقانه و حرفه‌ای باشد یا بسیار ساده که فقط به سلیقه شما بستگی دارد. می‌توانید با ترکیب رنگ‌های مشکی، قرمز و سبز آرایش شب یلدای زیبا بسازید. پوشیدن لباس‌هایی با رنگ قرمز یا سبز می‌تواند ایده خوبی برای این شب عزیز و دوستداشتنی باشد که با آرایش شما هم‌خوانی دارد. انار و هندوانه عضو اصلی سفره شب یلدا محسوب می‌شوند. می‌توانید از این طرح‌ها در پوشش و آرایش خودتان به صورت خلاقانه استفاده کنید.

ما در این مقاله چند ترکیب عالی و استثنایی را برای آرایش شب یلدا در اختیار شما گذاشته‌ایم. امیدواریم که از این مدل‌ها نهایت استفاده را ببرید و بتوانید آرایشی زیباتر از همیشه برای خود ایجاد کنید و این شب را در خاطره خود و عزیزانتان ماندگارتر کنید.

یک ترکیب ساده و چشم‌نواز برای آرایش یلدایی (رژلب قرمز + سایه دودی)

رژلب قرمز پایه آرایش مخصوص شب یلدا است. بدون رژلب قرمز در آرایش یلدایی شما همیشه چیزی کم است. ترکیب رژلب قرمز با سایه دودی یک آرایش ملیح و دوست‌داشتنی ایجاد می‌کند که اصلا زننده نیست. این ترکیب در کنار رژگونه صورتی چهره شما را از همیشه زیباتر و نازتر نشان می‌دهد. این آرایش برای دخترخانم‌های ۲۰ تا ۳۰ سال مناسب است. اکسسوری‌هایی مثل: دستبند،گوشواره، تل‌سر و گردنبند با رنگ سبز می‌تواند آرایش مخصوص یلدا برای شما را تکمیل کند. هارمونی بین این آرایش و اکسسوری‌ها را حفظ کنید تا جذاب‌تر به نظر برسید.

چند ترکیب ویژه برای آرایش شب یلدا

برای آرایش اسموکی چشمانتان می‌توانید از سایه چشم مای مدل My Eye Shadow شماره ۰۲۰ استفاده کنید. این سایه به دلیل پیگمنت‌های غنی و بسیار ماندگاری که دارد، زیبایی چشم‌های شما را تضمین می‌کند. با استفاده از این سایه چشم پوششی کاملا یکدست و بی‌نقص را برای آرایش چشمتان ایجاد کنید.

خرید سایه چشم مای مدل My Eye Shadow شماره ۰۲۰

ترکیب جسورانه و خلاقانه آرایش برای شب یلدا (رژلب قرمز + سایه سبز)

در این ترکیب هم رژلب قرمز نقش اول را بازی می‌کند. در کنار رژلب قرمز استفاده از سایه سبز در پشت پلک و زیر چشم، حال و هوای شب یلدا را به خوبی در صورت زیبای شما جلوه‌گر می‌کند. برای این آرایش رژگونه‌ای کمرنگ و مات را استفاده کنید تا شبیه جادوگرها نشوید.

سعی کنید رنگ رژ لب را قرمز براق انتخاب کنید و سایه را براق و شاینی استفاده کنید. در کنار این آرایش یک مدل موی ساده، جالب به نظر می‌رسد. این آرایش برای دختران شاد و سرزنده ایرانی که سنی بین ۱۸ تا ۲۵ سال دارند، بسیار ایده‌آل است.

چند ترکیب ویژه برای آرایش شب یلدا

برای تکمیل این آرایش می‌توانید از رژلب جامد کالیستا مدل Callista Color Rich شماره L5 استفاده کنید. این رژلب بسیار با دوام است و زیبایی خیره کننده‌ای را برای لبهایتان ایجاد می‌کند. جلوه براق این رژلب برای استفاده آرایش شب یلدا ایده‌آل است.

خرید رژ لب جامد کالیستا مدل Callista Color Rich شماره L57

آرایش فانتزی مخصوص شب یلدا (آرایش با طرح هندوانه با رژلب قرمز و سبز)

در عکس‌های زیر دو آرایش با طرح هندوانه را برای لب و چشم مشاهده می‌کنید. این آرایش‌های خاص زمان طولانی‌تری را از شما می‌گیرند ولی خلاقانه بودن آرایش شما را نشان می‎دهند. این دو آرایش فانتزی را برای آرایش شب یلدا ۲۰۲۱ استفاده کنید و زیبایی خاص و ویژه‌ای برای آرایش خود بسازید.

چند ترکیب ویژه برای آرایش شب یلدا

اگر قصد دارید خط چشمی سبز و براق بکشید و نهایت زیبایی را برای چشمان خودتان ایجاد کنید، می‌توانید خط چشم ماژیکی رنگی مک MACK EYE SHADOW PEN رنگ سبز را خریداری نمایید. این خط چشم بسیار ماندگار است و می‌تواند انتخاب خوبی برای خرید خط چشم شما باشد.

خرید خط چشم ماژیکی رنگی مک MACK EYE SHADOW PEN رنگ سبزغیر اصل
اگرچه این آرایش‌ها به طور معمول انجام نمی‌شوند ولی برای تنوع ایده‌های خوبی هستند. در زمان قرنطینه می‌توانید این آرایش‌ها را انجام دهید و سرگرمی جدیدی برای خود ایجاد کنید.
چند ترکیب ویژه برای آرایش شب یلدا
امیدواریم همانطور که به آرایش و زیبایی خود اهمیت می‌دهید، سلامتی خود و عزیزانتان را جدی بگیرید. در این شب زیبا از دورهمی گرفتن‌ پرهیز کنید تا سلامتی خود و دیگران را به خطر نیاندازید. آرایش شب یلدا را انجام دهید، تماس تصویری با دوستان و آشنایان برقرار کنید و با آن‌ها به امید روزهای خوب آینده، تفالی به حضرت حافظ بزنید. در پایان آرزو می‌کنیم همه بیماران شفا پیدا کنند و شر هر بیماری از سر مردمان سرزمینمان کم شود.
در  آکادمی آموزشی آرایش مریم عالی «ماهک نو» همه چیز عالی است .