مدل های سایه چشم شاین با متدهای جدید و حرفه ای. آرایش چشم شاین و اکلیلی امروزه دوباره به دنیای مد بازگشته است و اگر شما تمایل دارید میکاپ چشم هایتان در مهمانی ها و مجالس جلوه بیشتری داشته باشد بهتر است از این مدل آرایش چشم استفاده نمایید.در این مقاله مریم عالی در آکادمی آموزشی آرایش مریم عالی با شما به این موضوع میپردازد .

مدل های سایه چشم شاین

برای کشیدن سایه چشمها می توانید از انواع مدل های مختلف نظیر سایه چشم لایت و سایه چشم شاین و … استفاده نمایید که هر یک از این طرح های سایه زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند و شما می توانید از بین آن ها مدلی مناسب را برای انتخاب کنید.

مدل های سایه چشم شاین با متدهای جدید

سایه چشم براق و اکلیلی

سایه شاین به سایه اکلیلی و براق نیز معروف می باشد و در این مدل سایه ، روی پلک چشمها و استخوان ابرو و گوشه چشمها زده می شود و به دلیل اینکه سایه شاین حاوی ذره هایی کوچک است می تواند نور را منعکس نمایید.

اگر شما تمایل دارید آرایش چشم هایتان مجلسی و جذاب تر به نظر برسد بهتر است از سایه های براق و اکلیلی برای میکاپ
چشم های خود استفاده نمایید همچنین این مدل آرایش چشم ها در هنگام شب معجزه می کنند و برای خانم ها و دختران جوان در رده سنی مختلف انتخابی مناسب می باشند.

از سایه شاین و براق برای برجسته کردن چشمها استفاده می شود و این سایه ها در انواع رنگ های متنوع گرم و سرد و روشن و تیره موجود می باشند و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی و مناسبت و رنگ لباس و رنگ پوست و سایر ویژگی های ظاهری تان از بین آن ها سایه با رنگی مناسب را برای خود انتخاب نمایید.

این مدل سایه ها در انواع رنگ های تیره و روشن موجود هستند که انتخاب رنگ آن ها به سلیقه شخصی و رنگ پوست و رنگ لباس مجلسی و سایر ویژگی های ظاهری شما بستگی دارد

برای افزودن درخشندگی به میکاپ چشمها می توانید از سایه چشم شاین و براق استفاده کنید. در ادامه توجه شما را به چند مدل سایه اکلیلی جلب می کنیم که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

سایه شاین دار بسیار درخشان است و بین چین و چروک های پلک جمع نمی شود و ظاهری جذاب و زیبا به چشم می دهد همچنین رنگ های تیره شاین برای آرایش بسیار مناسب است.

مدل های سایه چشم شاین با متدهای جدید

هنگام زدن سایه چشمانتان را باز نگهدارید و کمی سرتان را به عقب متمایل کنید تا به خوبی ببینید که چه میکنید و سایه درست روی پلک شما بنشیند. افراد سن بالاتر میتوانند از سایه های هفترنگ استفاده کنند. اگر پلکهای پف کرده دارید، سعی کنید از رنگهای مات برای سایه چشمانتان استفاده کنید.

در آخر

این را هم یادتان باشد که در سایه چشم شاین تمرکز روی چشم‌هاست. پس باید بخش‌های دیگر صورت را ملیح‌تر و طبیعی‌تر آرایش کنید. لازم نیست که باقیِ بخش‌ها هم به اندازه چشم‌ها پررنگ و مشهود باشند.

شما دوست عزیز میتوانید در دوره پک مدل میکاپ آکادمی آموزشی آرایش مریم عالی شرکت کنید تا موضوعات بالا را به صورت آکادمیک فرا بگیرید . همچنین میتوانید آرایش چشم اسموکی را در مجموعه آموزشی مریم عالی تجربه کنید .