طریقه آرایش صورت مخصوص شب یلدا به چه صورت می باشد ؟ اکثر خانم های زیبارو دوست دارند که جذابیتی خاص داشته باشند مخصوصا در مهمانی و مجالس از جمله شب یلدا . طریقه آرایش صورت مخصوص شب یلدا یکی از مطالبی می باشد که باید به صورتی اصولی دقت شود تا چهره ای جذاب و زیبا داشته باشیم , در این مقاله مریم عالی در آکادمی آموزشی آرایش مریم عالی با شما به این موضوع میپردازد .

وقتی که یلدا می‌شه، شوق خاص خرید انار و هندوانه، کنار دورهمی‌های دوستانه یا خانوادگی خیلی دوست داشتنیه! این وسط فقط یه آرایش یلدا کمه، که یه شب شاد و به یاد موندنی رو برامون بسازه!

اما بعضی وقت‌ها تم های آرایشی ساده، خیلی قدیمی به نظر می‌رسن، گاهی هم، ممکنه تم‌های خیلی فانتزی یلدایی آرایش رو جلف کنه، نظرتون راجع به یه تم فانتزی آرایش شب یلدا جذاب چیه که لوس و بی‌مزه نباشه؟

پایه های آرایشتان را مانند قبل انجام دهید. مرطوب کننده و کرم پودر و هر چیزی که قبلا برای پایه آرایش استفاده می کردید را انجام دهید. بعد از اینکه کاملا صورتتان را با کرم پودر پوشاندید کمی رژگونه به گونه هایتان بزنید تا پوستتان کمی سرخ و جذاب شود و بی حال نباشید.

حالا نوبت به سایه و خط چشم می رسد. استفاده از سایه ی قهوه ای و کرم می تواند برای شب یلدا انتخاب مناسبی باشد. ترکیبی از این دو رنگ را روی پلک هایتان اجرا کنید و با یک خط چشم بلند و مشکی و چند بار ریمل زدن، آرایش چشمتان را کامل کنید.

آخرین مرحله هم استفاده از یک رژ لب قرمز پررنگ است که می تواند آرایش شما را جذاب و کامل کند. برای جذاب تر شدن صورتتان حتما از برق لب استفاده کنید تا لب هایتان بدرخشد. این کار به آرایش شما جلوه خاصی می دهد.

آرایش چشم سبز و قرمز؛ الهام گرفته از هندوانه برای شب یلدا

طریقه آرایش صورت مخصوص شب یلدا

ابتدا یک قطعه چسب نواری گوشه چشم و در امتداد مژه های خط پلک پایین نصب کنید تا در نهایت سایه چشم تمیز و با خطوط صاف داشته باشید.

با یک براش سر مخروطی کوچک، رنگ قرمز مات را داخل خط پلک بکشید.

سپس با براش سر مخروطی متوسط رنگ قهوه ای گرمی را انتخاب کنید و بالای رنگ قرمز قبلی بکشید و به خوبی با هم ترکیب کنید.

اکنون با یک براش تمیز سر مخروطی کوچکی اندکی رنگ قهوه ای – آلویی تیره را بردارید و به بالای خط پلک بزنید تا به آن عمق بدهد.

بعد از یک براش سر صاف کوچک استفاده کنید و رنگ طلایی-پلاتینی گرم متالیک را در کل سطح پلک (و همچنین گوشه داخلی پلک) بزنید، البته مراقب باشید که رنگ قهوه ای – آلویی تیره را درگیر نکرده باشید.

سپس با یک براش خط چشم زاویه دار و خط چشم ژلی یک خط چشم دنباله دار بکشید و بعد نوار چسب را بردارید.

یک براش تمیز سر مخروطی برداشته و سایه چشم قرمز را در پلک زیری و زیر خط چشم مشکی بکشید و ترکیب کنید.

در انتها با یک براش زاویه دار کوچک یک خط چشم ژلی سبز رنگ شاین دار را روی خط چشم مشکی بکشید، ریمل بزنید و در صورت تمایل مژه مصنوعی بذارید.

آرایش فانتزی برای شب یلدا

طریقه آرایش صورت مخصوص شب یلدا

اگر به طرح های فانتزی علاقه دارید و تمایل دارید که تم آرایشی هندوانه را برای شب یلدا داشته باشید مهم ترین رنگ هایی که باید در شب یلدا استفاده کنید قرمز و سبز و مقداری مشکی است.

برای سایه زدن چشم ها کافی است روی قسمت داخلی پلک هایتان را سبز کنید و برای گوشه خارجی چشم هایتان از سایه قرمز استفاده کنید. البته منظور ما رنگ قرمز خیلی تند نیست. می توانید هاله ای از رنگ قرمز را به گوشه چشم هایتان بزنید تا آرایش چشم های شما شبیه هندوانه شود. سپس از خط چشم مشکی استفاده کنید و با همان خط چشم تعدادی دایره گوشه چشم هایتان بکشید طوری که لکه های سیاه شبیه تخم های هندوانه باشد.

رژ لب اناری برای شب یلدا

برای این که تناسب شب یلدا در چهره شما وجود داشته باشد حتما در انتخاب رنگ رژ لب تان از رنگی استفاده کنید که به رنگ انار شبیه تر باشد. استفاده از رنگ قرمز جذابیت زیادی ندارد اما اگر رژ لب انتخابی شما ترکیب رنگ قرمز و آلبالویی باشد حتما نزدیک ترین رنگ به رنگ انار خواهد بود.

اگر دوست دارید که آرایش لبتان هم فانتزی باشد یک پیشنهاد برایتان داریم. با مداد سبز قسمت های خط لبتان را رنگ کنید و داخل لب ها را با رنگ قرمز پر کنید. این کار می تواند آرایش لب های شما را یلدایی کند. برای اینکه آرایش لب هایتان بیشتر به چشم بیاید روی رژ لبتان از برق لب استفاده کنید.

آرایش موها برای شب یلدا

این روزها استفاده از حلقه های گل طرفداران زیادی دارد. برای شب یلدا یکی از بهترین گزینه ها می تواند گل های سرخ ریز با برگ های سبز باشد که هم نشان دهنده شب یلداست و هم سرخی گل ها می تواند جذابیت موهای شما را چند برابر کند.

 

علاوه بر گل ، می توانید با استفاده از نمدهای رنگی ، انار یا هندوانه درست کنید و با چسبوندن آن ها روی گیره های مخصوص، گل سرهایی درست کنید که منحصر به شماست. اگر موهایتان کوتاه است و اهل گیره زدن به آن ها نیستید، تل درست کردن هم انتخاب جالبی است به این صورت که یک انار نمدی درست کنید و آن را روی یک نوار باریک بچسبانید و روی موهایتان قرار دهید همچنین می توانید انار نمدی را روی تل بچسبانید و استفاده کنید.

البته این روزها پارچه هایی با طرح میوه های مختلف هم به بازار آمده که کافیست یک تکه از پارچه ای که طرح هندوانه یا انار دارد را انتخاب کنید و با آن یک هدبند زیبا درست کنید.

خط چشم، ریمل و سایه برای آرایش شب یلدا، پیشنهاد آکادمی آموزشی آرایش مریم عالی

  • برای ریمل پیشنهاد کالیستایی ما ریمل Extend Volume 4*1 که مژه‌ها رو پرپشت و حجیم می‌کنه و با موم زنبور عسل ضد التهاب و حساسیته
  • برای خط چشم هم می‌تونید لاینر اند شیپر با سر مویی برای کشیدن خطوط ظریف انتخاب کنید هم لاین اکسپرس با سر نمدی رو برای خطوط کمی پهن‌تر، چون جفتشون ضد التهاب هستن
  • چون رنگ رژ شما قراره اناری و تو طیف‌های قرمز باشه، بهتره زیاد با سایه‌ها بازی نکنید، برای همین پیشنهاد ما برای آرایش یلدا، سایه چشم چهارتایی E21 و سایه چشم‌ دوتایی ES20 و ES80 با توجه به نوع آرایش و سلیقه و تناژ پوست شماست.

یه رژ لب قرمز جذاب اناری، پیشنهاد آکادمی آموزشی آرایش مریم عالی

  • رژ لب جامد گلمور شاین کالیستا S85، S86 و S83 که هم روغن جوجوبا داره هم ویتامین E
  • رژ لب نیمه مات کالر ریچ L57 و L58 که موم عسل داره و مثل شب یلدا ماندگاریش طولانیه
  • رژ لب هیدرا کالر C29 که ویتامین E و آلوئه ورا داره، با آبرسانی نمی‌ذاره لبات خشک شه
  • رژ لب مایع مات L92 با ویتامین E که ماندگاریش مثل شب یلدا طولانیه و پوشش خوبی به لب‌هات می‌ده

طریقه آرایش صورت مخصوص شب یلدا

حالا چرا؟

چون همه رو تست کردیم و می‌دونیم برای شب یلدا نه خیلی درخشان هستند نه خیلی مات، صورت خوشگلت رو زیبا و طبیعی نشون می‌دن، تازه با این‌ همه رنگ، کلی حق انتخاب داری که طیف رنگ قرمز و اناری مورد علاقه خودت رو برای آرایش شب یلدا انتخابی کنی!

انتخاب رنگ رژگونه برای آرایش یلدا، پیشنهاد آکادمی آموزشی آرایش مریم عالی

دخترای کالیستایی به نظر ما بهتره رژگونه شما برای آرایش یلدا، نزدیک رنگ رژتون باشه برای همین پیشنهاد ما برای انتخاب رژگونه محصولات زیر با توجه به طیف انتخابی رژ لب شماست:

  • رژگونه تراکوتا B23 و B22 که هم پوشش بالایی داره هم رطوبت پوست رو حفظ می‌کنه
  • رژگونه کالر اند آرت B01، B02 و B04 که بافتی نرم و ابریشمی داره و با آبرسانی از خشکی صورت و خراب شدن آرایش جلوگیری می‌کنه

انتخاب رنگ لاک برای یلدا، پیشنهاد آکادمی آموزشی آرایش مریم عالی

رنگ‌های سبز، سفید و قرمز بهترین انتخاب‌ها برای آرایش یلدا هستند که می‌تونید راحت با لباس‌ها یا آرایشتون ستش کنید.

برای شب یلدا چی بپوشم؟

اینکه چه لباسی برای شب یلدا بپوشی کاملا بستگی به سلیقه داره ولی به نظر ما طیف رنگ ‌های مشکی، قرمز و سبز شیک و جذاب‌تر می‌شه، فقط کافیه یه پارچه شبیه هندونه انتخاب کنی و روی تل با چسب بزنی یا می‌تونی یه گلسر قرمز برداری تا ست آرایشت بهتر بشه.