آموزش و گریم عروس در منزل به منظور صرفه جویی در هزینه ها و کنترل مخارج، عروس خانم ها تمایل دارند برای عکس های فرمالیته، اسپرت و سایر مراسم خودشان دست به کار شوند و میکاپ و شینیون را انجام بدهند. دوره آموزش خودآرایی صورت مریم عالی این فرصت رو به شما عزیزان میده تا به یک خود آرای ماهر تبدیل شوید.

اگر شما هم جزو آن دسته عروس خانم هایی هستید که می خواهید خودتان گریمتان را انجام بدهید، فونداسیون و پایه آرایش عروس فوق العاده حائز اهمیت است. . مریم عالی در مجموعه آموزشی مریم عالی سعی داره تا این موضوع رو به شما عزیزان آموزش بده .

آموزش فونداسیون آرایش و گریم عروس در منزل

پیش از شروع کار، صورتتان رابشویید و توسط حوله ای نرم و خشک، تمیز نمایید. پس از آن توسط پرایمری مرغوب، صورتتان را پوشانده و بگذارید پرایمر روی صورتتان خوابیده و درون پوستتان نفوذ نماید. به وسیله کرم پودری که ماندگاری بالایی دارد و هم رنگ پوستتان باشد، صورتتان را بپوشانید. به کمک پالت کانتور به کانتورینگ، براساس فرم صورتتان کانتورینگ را انجام بدهید. پس از آن به وسیله ی پودر تثبیت کننده بر روی جاهایی که  از کانسیلر استفاده کرده اید، پوشانده و چند دقیقه صبر نمایید. پس از آن توسط براش پودرها را از صورتتان بتکانید.
آرایش ابرو در خانه
ژل ابرو، مداد ابرو و پودر ابرو می تواند بسیار موثر واقع شود. نقاط خالی ابروهایتان را به وسیله مدادی نوک تیز پر کنید. توجه داشته باشید که نباید ابروهایتان را یکنواخت رنگ کنید. در بخش های شکستگی و قوس ابرو بایستی خط های متراکم تری کشیده و در بخش های دیگر خطوط فاصله داری بکشید.
به وسیله مداد ابروی نزدیک به رنگ ابروی خودتان، خطوطی شبیه به تار مو و نازک ایجاد نمایید.

آموزش و گریم عروس در منزل

آرایش چشم عروس در خانه

پس از ابرو، نوبت به چشم می رسد. بایستی تمیز کار کنید. در صورتی که اندکی سایه روی پوستتان ریخته شود، همه زحماتتان را هدر می دهد. آن هم به علت اینکه پیش از آن، از کرم پودر و کانسیلر استفاده نمایید. در صورتی که فکر می کنید احتمال دارد چنین اتفاقی رخ بدهد، اول آرایش چشمتان را انجام بدهید. پشت پلکتان را توسط پرایمر ساده، پوشش بدهید. پس از اینکه زمان کمی طی شد، می توانید از سایه چشم استفاده نمایید. افرادی که پلک های افتاده ای دارند، بهتر است به طرف بالا سایه بزنند. در صورتی که می خواهید چشم هایتان کشیده تر به نظر برسند، از گوشه خارجی چشمتان سایه زدن را شروع کنید. اگر پلک های برجسته ای دارید و می خواهید از حالت برجستگی چشمانتان بکاهید، پیشنهاد می کنیم از یک سایه نود تیره مانند قهوه ای تیره، روی پلکتان را پوشش بدهید. در صورتی که تمایلی به استفاده از آرایش خطی ندارید، می توانید با سایه چشمانتان را گریم کنید. هم چنین می توانید از مژه مصنوعی استفاده نمایید. در صورتی که خواهان میکاپی غلیظ تر می باشید، حتما در خط چشم کشیدن دقت بالایی داشته باشید.
در چشمان گرد بهتر است خط چشم را مقداری به طرف بیرون کشیده و از پهن کشیدن خط چشم در وسط پلک خودداری نمایید. اگر می خواهید چشمانتان کشیده به نظر برسند، خط چشمی بدون دنباله و پهن بکشید. در صورتی که چشمانتان ریز است، از کشیدن مداد یا خط چشم داخل چشمان اجتناب نمایید. کشیدن خط چشم در پلک بالایی موجب پر تر به نظر رسیدن مژه ها می شود.
در صورتی که در نصب مژه های مصنوعی تبحر ندارید، پیشنهاد می کنیم از مژه یکسره استفاده نمایید. مژه را خوب چسب بزنید تا از چشمانتان جدا نشوند. به وسیله ریمل مژه ها را به طرف بالا ریمل بزنید.
آرایش و گریم لب
استفاده از خط لب هم رنگ لب و یا هم رنگ با رژ لب هایتان را گریم نمایید. پیش از شروع استفاده از رژ لب و خط لب از یک پرایمر استفاده کنید تا ماندگاری رژ لبتان به بالاترین حد برسد.
بعد از اتمام آرایش لبتان با رژ، باید از رژگونه استفاده نمایید. پیشنهاد می کنیم از رژ گونه های پر رنگ استفاده نکنید. رژ گونه های ملایم هماهنگ با رژ لب و یا با تناژ قهوه ای، بهترین رنگ برای رژ گونه می باشد. رژ گونه مناسب باید به صورتتان جلوه زیبایی بدهد نه اینکه بیش از حد غیر طبیعی باشد.
در صورتی که جشن در شب برگزار می شود، از هایلایتر استفاده نمایید. هایلایتر برای نقاط برجسته صورت نظیر: استخوان بالای ابرو، نوک بینی، گوشه های داخلی چشم و نقطه برجسته گونه استفاده نمایید. بعد از اتمام این مراحل به منظور مطمئن شدن از اینکه آرایشتان تثبیت شده است، از یک اسپری فیکساتور و یا اسپری آب معدنی آرایشتان را تثبیت نمایید.

 آموزش و گریم عروس در منزل