مانیکور و پدیکور ناخن در کرمان

 

مانیکور و پدیکور ناخن در کرمان در سالن زیبایی ماهک نو و توسط مجرب ترین پرسنل با بهترین مواد در محیطی بروز برای شما عزیزان انجام میشود

 

مانیکور و پدیکور ناخن یکی از خدماتی است که در سالن‌های زیبایی ماهک نو انجام میشود.

در ادامه مانیکور و پدیکور ناخن را معرفی می‌کنیم و مزایای هر کدام را نام می‌بریم.

مانیکور و پدیکور ناخن در کرمان چیست ؟

مانیکور یکی از روش‌های مراقبتی زیبایی برای دست‌ها، انگشت‌های دست و ناخن‌های دست است که باعث تقویت ناخن ها می شود. این کار ممکن است در خانه یا در اسپا یا در سالن‌های زیبایی انجام شود. مانیکور ناخن شامل مراحل مختلفی است از جمله سوهان کشیدن و شکل دادن به ناخن، برداشتن پوست اضافی و کوتیکول ناخن، ماساژ دست‌ها، روش‌های درمانی مختلفی مثلا پارافین تراپی و… البته این خدمات در اسپاها و آرایشگاه‌های مختلف، متفاوت است و هر کدام را که بخواهید می‌توانید انتخاب کنید. در نهایت ممکن است کار مانیکور با خدماتی مثل لاک زدن حرفه ای ناخن‌ها تکمیل شود.

در بسیاری از نقاط دنیا این کار باید توسط افراد متخصص و دارای مجوز انجام شود چون بخش‌های مختلف آن با پوست در ارتبط است و شامل بریدن قسمتی از پوست‌های مرده می‌شود. به همین دلیل باید در محیطی کاملا بهداشتی و توسط افراد متخصص و آموزش‌دیده انجام شود. در غیر این صورت احتمال انتقال آلودگی‌ها از طریق ابزارهای مورد استفاده و محیط وجود دارد که ممکن است باعث ایجاد انواع عفونت‌ شود.

 

مزایای مانیکور ناخن

ماساژ دادن دست باعث می‌شود که جریان خون در این قسمت از بدن بهبود پیدا کند. استفاده از انواع لوسیون‌ها در مانیکور رشد ناخن را بیشتر می‌کند و باعث افزایش انعطاف‌پذیری و استحکام آن می‌شود. ضمن اینکه رطوبت ناخن را تامین می‌کند و باعث حفظ رطوبت در آن می‌شود. پس، بسیار مهم است که اسپا یا سالن خوبی را برای مانیکور انتخاب کنید که از مواد مرغوب و طبیعی برای مراقبت از دست‌های شما استفاده کنند. استفاده از مواد شیمیایی قوی، باعث آسیب رسیدن به پوست می‌شود و ناخن‌ها را به مرور زمان شکننده‌تر می‌کند.

مراحل طراحی ناخن و روش‌هایی برای مراقبت از آن

در مانیکور از موم‌های پارافینی، روغن‌های مخصوص و لوسیون‌های درمانی برای ماساژ دست و تمیز کردن پوست از سلول‌های مرده استفاده می‌شود. بعد از مانیکور دست‌هایی زیبا و ناخن‌هایی مرتب خواهید داشت و اگر این کار را دائما هر چند وقت یک بار تکرار کنید از مزایای طولانی‌مدت آن برای بهبود شرایط پوست دست و ناخن‌ها بهره‌مند می‌شوید.

پدیکور ناخن چیست؟

پدیکور مجموعه‌ای از روش‌های درمانی و ترمیمی و زیبایی است که روی پا و ناخن‌های پا انجام می‌شود. پدیکور را نیز می‌توانید هم در خانه انجام دهید و هم در سالن‌های زیبایی و اسپاها. پدیکور هم مثل مانیکور شامل مراحل مختلفی است که عبارت‌اند از مرتب کردن ناخن‌های پا، برداشتن کوتیکول و پوست اضافه اطراف ناخن، استفاده از ماسک‌ها، لوسیون‌ها و روغن‌های درمانی برای حفظ رطوبت پا و ناخن، ماساژ و… در برخی از اسپاها ممکن است خدمات پدیکور وسیع‌تر از این‌ها باشد و شامل لایه‌برداری، ماساژ و آب‌رسانی زانو باشد.

مزایای پدیکور ناخن

پدیکور فقط برای زیبایی پا و انگشتان آن انجام نمی‌شود بلکه روشی برای مراقبت از پا به منظور پیشگیری از آسیب‌ها و مشکلات بعدی است. با پدیکور، به لطف استفاده از ماسک‌ها و روغن‌های درمانی مختلف، پوست پا از آسیب‌هایی مثل خشکی بیش از حد و ترک خوردن در امان می‌ماند. ناخن‌ها محکم و انعطاف‌پذیر می‌شوند و از شکستگی آنها جلوگیری می‌شود.

فرقی نمی‌کند که منزل را برای پدیکور انتخاب کنید یا سالن‌های زیبایی بزرگ. در هر صورت باید مراقب باشید که از وسایل تمیز و ضدعفونی شده و مواد مرغوب و طبیعی استفاده کنید. بهتر است که این کار را به متخصص بسپارید و حتما در سالن‌ها یا اسپاهای دارای مجوز انجام دهید.

مزایای مانیکور و پدیکور ناخن

مانیکور و پدیکور بهترین راه برای سالم و زیبا نگه داشتن ناخن‌ها و پوست دست و پا است. این کار فقط برای خانم‌ها نیست و آقایان هم می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شوند. در ادامه به چند مورد از مزایای کلی مانیکور و پدیکور اشاره می‌کنیم:

افزایش گردش خون

در مانیکور و پدیکور، غیر از لایه برداری و رطوبت‌رسانی به دست و پا و تمیز شدن پوست‌های مرده و کوتیکول‌های اضافه، ماساژ آرامش‌بخشی هم برای شما انجام می شود. این ماساژ نه تنها باعث ریلکس شدن عضلات می‌شود، بلکه گردش خون را در این نواحی افزایش می‌دهد و قابلیت حرکت مفاصل را بهبود می‌بخشد. این کار باعث کاهش درد و حتی گرم شدن اندام‌ها در ماه‌های سرد سال می‌شود.

بهبود سلامت ناخن‌ها

ناخن‌ها نقش مهمی در زیبایی دست و پا دارند و سلامت آنها بسیار مهم است. ناخن‌های شکننده و خشک، نه تنها ظاهر خوبی ندارند بلکه ممکن است باعث ایجاد آسیب‌های متعددی در پوست شوند. ناخن‌های دست و پا در طول روز در معرض مواد شیمیایی مختلف و آسیب‌های مختلفی هستند. با مانیکو و پدیکور منظم و استفاده از لوسیون‌ها و روغن‌های درمانی مناسب، ناخن‌های شما به مرور زمان محکم‌تر و انعطاف‌پذیرتر می‌شوند.

کاهش استرس

ماساژ بدن بهترین راه برای دور کردن استرس و بازکشت اعصاب به حالت نرمال است. ماساژ دست و پا هم از این قاعده مستثنی نیست. مانیکور و پدیکور با ماساژ مناسب با استفاده از روغن‌های درمانی و آرام بخش، باعث کاهش استرس می‌شود. علاوه بر این، داشتن ناخن‌ها و دست‌ و پایی زیبا و مرتب، لبخند را به لب شما می‌آورد که آن هم در کاهش استرس موثر است.

این رو هم بخون:
۸ دلیل اصلی شکنندگی ناخن و روش های درمان ناخن های شکننده

نرم شدن دست و پا

برای کسانی که پوست خشک و حساسی دارند، برخی فصول به خصوص فصل‌های سرد سال می‌تواند آزاردهنده باشد. در این فصل‌ها پوست خشک می‌شود و خارش و سوزش ایجاد می‌کند. ناخن‌ها خشک می‌شوند و می‌شکنند. خشکی پوست پاها باعث ایجاد ترک و حتی زخم و خونریزی می‌شود. با کمک مانیکور و پدیکور، کار آبرسانی و لایه برداری دست و پا انجام می‌شود و استفاده از روغن‌ها و لوسیون‌های درمانی، پوست را نرم و لطیف و زیبا می‌کند.

کاهش آلودگی‌ها و عفونت‌ها

زیر ناخن‌ها به خصوص ناخن‌های پا محل تجمع میکروب‌ها و آلودگی‌ها است. اگر به طور مرتب مراقب ناخن‌های خود نباشید ممکن است ناخن‌ها وارد پوست شوند و آلودگی و میکروب را منتقل کنند. مرتب کردن ناخن‌ها از مشکلاتی چون عفونت گوشه‌های ناخن پا پیشگیری می‌کند.

مانیکور و پدیکور از روش‌های درمانی و زیبایی رایج در سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌ها است. این روش‌ها مزیت‌های متعددی برای پوست و ناخن دارد و باعث زیبایی و سلامت دست و پا می‌شود.

بهترین لیفت ابرو در کرمان

با ما در ارتباط باشید.

 

شبکه های اجتماعی:
اینستاگرام سالن زیبایی ماهک نو : mahakno_beautysalonn@
اینستاگرام مزون ماهک نو : mahaknomaison@
اینستاگرام مدیریت مجموعه سرکار خانم مریم عالی :maryam_aalii@
سایت مجموعه زیبایی ماهک نو :www.mahakno.com


تلفن های تماس:
0912-226-2007
0913-399-9104